dla fanów Auslly :)

wtorek, 26 lutego 2013

Couples & Careers

Couples & Careers

 - Wow. Austin nie wiem co powiedzieć. Wiesz już o moich uczuciach do Ciebie.
Austin zbliżył się powoli do Ally i pocałował czule. Nagle do pokoju weszli Trish i Dez.
- O kurde. Wy jesteście razem !- krzyknęła szczęśliwa Trish.
-W końcu. He he wiecie zrobiliśmy sobie z Trish zakłady kiedy się znowu pocałujecie.- wyznał śmiejąc się Dez.
- Dzięki wam wygrałam dychę!- Trish była wyraźnie uradowana.
- Stary dajesz jej dychę- szepnął śmiejąc się Austin i jeszcze raz pocałował Ally.
********************
Wieczorem tego samego dnia, park miejski
 Austin i Ally szli razem za ręke. Nie mogli uwierzyć, że mogą być tacy szczęśliwi. Przechodnie patrzyli na nich radośnie gdy para śmiała się w niebo głosy.
- To niemożliwe, że można się tak czuć- mówiąc to Ally popatrzyła Austinowi prosto w oczy.
- To prawda, pierwszy raz się tak czuję.- Austin uśmiechnął się szczerze.
- Już mam nawet tekst do nowej piosenki...
- Super! Chodźmy napiszemy ją a potem...- nie dokończył tylko uśmiechnął się szarmańsko i pocałował swoją dziewczynę.
********************
Ally ta piosenka jest świetna !!- Dez nadal tańczył do jej rytmu.
- Piosenka tak... Ale twój taniec... nie koniecznie- powiedziała z uśmiechem Trish
- Oj dajcie spokój. Napisałam ją razem z Austinem. Szczerze mówiąc to bez niego nic bym nie napisała- stwierdziła Ally
- A wiecie co  myślę o tej piosence ?- zapytał po długiej chwili milczenia Austin- Idealnie nadaję się na duet. Ally chcesz ze mną ją zaśpiewać ?
- Czy ja wiem...- dziewczyna zaczęła się zastanawiać
- To dla mnie bardzo ważne. Proszę kochanie.- Austin popatrzył słodko na Ally.
- Ok. Wiesz, że nie umiem Ci odmawiać.
- Super. Jutro otwierają nową hale sportową. Umówiłam Austina na otwarcie. Jestem genialną menagerką.- zachwycała się sobą Trish.
- Dobra to do jutra.- przyjaciele pożegnali się ze sobą.
- Chodź Dez pójdziemy do kina. Wydają super komedie.- Trish wzieła kolegę za ręke i wyszła z pokoju.
Austin nie czekając na nic więcej zaczął przytulać swoją dziewczynę.
- Aus...- zaczęła
- Hymmmm
- Czy tylko ja mam wrażenie, że coś się dzieję między Trish a Dezem ?- zapytała cicho Ally.
- Kto wie ? Pomyślimy o tym potem
Austin i Ally byli zajęci czymś innym żeby zastanawiać się nad czymś poza nimi.
*********************
Siemanko :D. Ten post był hhhyyymm... o miłości Auslly. Postaram si ę aby w następnym odc. było więcej akcji ( właściwie mam już trochę opracowane ). Zostawiajcie komy.
Chciałabym jeszcze zadedykować to opowiadanie mojej prawdziwej przyjaciółce. Choć dzieli nas szkoła to i tak jest dla mnie bardzo ważna. Dzięki niej nie poddałam się. To ona sprawiła, że to napisałam. Dzięki Ci bardzo Pauli T. :) <3       
                                                                                                              Dzięki za czytanie :*

14 komentarzy:

  1. *-* no supcio nie mogę się doczekać kolejnego ;)

    Jakbyś mogła wejdź też na bloga mojego i mojej najki ;)
    http://r5-love-story.blogspot.com/
    Z góry będziemy wdzięczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaki słodki rozdział ^^
    Uwielbiam Auslly, nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)
    A Trish i Dez... według mnie powinni być razem :D
    ~Develeine

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh według mnie też :) Są słodcy. No możę nie tak jak Auslly ale i tak :). Ja też uwielbiam tak dziwna fascynacja hehehe

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu jest Auslly <3 Kocha cię za to:* Jeszcze gdyby Trish i Dez byli razem byłoby idealnie :) Lecz nie mogę pozbyć się przeświadczenia, że Kira jeszcze się nie podda. Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpis -Vee

      Usuń
    2. Heheheheh mam taki zamiar ale z tą Kirą to troszke później bo już zaczełam pisać. :) ALe nie mogłam się powstrzymać aby ją jeszcze zostawić. Ma szanse namieszać. <3 :)

      Usuń
  5. Ooo dziękuję <3
    Fajny rozdział, pisz dalej. Masz dzisiaj znów dodać.
    // Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rozdział troszeczkę krótki ale super

    OdpowiedzUsuń